פירסינג באוזן – שם ומיקום

פירסינג באוזן זה כבר ממזמן לא רק עגילים רגילים בתנוך האוזן. היום יותר ויותר אנשים בחרים לעשות עגילים לא שגרתיים באיזור האוזניים. הנה מפה של שם ומיקום העגיל.

ניתן לחלק את סוגי הפירסינג באוזן לשתי קבוצות. עגיל בחלק השומני של האוזן ועגיל סחוסי.

עגיל שומני

הכוונה לעגילים בתנוך האוזן. בגלל שהרקמה באיזור היא שומנית רמת הכאב מאוד נמוכה ותהליך ההחלמה פשוט יחסית.
זמן החלמה: חודשיים
סוגי פירסינג שוני כוללים עגילים רגילים, חור שני, חור שלישי והרחבות למיניהם.

עגיל סחוסי

הכוונה לכל שאר העגילים שממוקמים באיזורי הסחוס של האוזן. ועל אף שהיום עגיל טראגוס והליקס נחשבים לעגילים שיגרתיים. בגלל המיקום הסחוסי שלהם הם עדיין מסוכנים ודורשים חירור מקצועי. קודם כל לפני שמחוררים צריך לערוך בדיקה של כלי דם באיזור. פגיע בכלי דם עלול לגרום לכריש דם ונמק מה גורם לעיוות של האוזן.
מסלול זרימת הדם מגיע מהאוזן למוח. חשוב לדעת את זה כי זיהום בעגיל עלול להוביל לדלקת בקרום המוח. על מנת להימנע מסיכונים מיותרים חשוב לשים לב לסטריליות. שימו לב שהפירסר עם כפפות סטריליות חדשות ושהוא מחטא את איזור האוזן ואת העגיל הייטב לפני החירור. כמובן שזה לבד לא מספיק! הטיפול שלכם בעגיל קריטי ביותר ומאוד חשוב שתקפידו לחטא את העגיל לאורך כל תקופת ההחלמה שלו.
זמן החלמה: חצי שנה
סוגי פירסינג: טאגוס, אנטי טראגוס, הליקס, הליקס קדמי, קונץ’, סנוג, רוק, דאיית’ ותעשייתי

עגיל באוזן למעלה

עגיל שממוקם באזור העליון של האוזן נחשב כחלק מעגילי סחוס. בדרך כלל הכוונה לעגיל באוזן הליקס או הליקס קדמי.

עגילים באוזן לנשים

כבר יש לכם חור שהחלים ומתחשק לכם להתחיל לעצב לעצמכם אוזן מהאגדות? הגעתם למקום הנכון! פירסינגס היא חנות לעגילים שמיועדת בדיוק למטרה הזו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון ענק של עיצובים שיעיפו לכם את ההופעה ובמחירים שפויים! ככה שתוכלו לעצב לכם ear scape לכל יום בשבוע!