עגילים באוזניים כבר מזמן הפכו לטרנד מטורף. היום אנשים כבר לא מסתפקים בעגיל אחד צמוד ויפה, הם הולכים על כל הקופה ועונדים את העגילים שלהם בשלישיות, רביעיות ועשיריות.

היום עגילי קונצ’, עגילי הליקס, עגילי רוק ועגילי טראגוס הם כבר ממש בשיגרה. והמון אנשים בוחרים בטרנד המבוקש ומגיעים להתחורר. היום ככול שהאוזן יותר מלאה וככול שרואים פחות אוזן – הרי זה משובח!

רבים בוחרים לענוד באוזניים מקבץ גדול של עגילי סטייטמנט, ואנחנו רואים יותר ויותר שילובים שממש עושים חשק לעוד. מקבצים של עגילי חישוק חלקים ועם תליוניום וסטים של עגילים נתליים וצמודים. עגילי שרשרת שמחברת בין החור הראשון והשני או בין עגיל בתנוך האוזן וההליקס ועוד.

עגיל באוזן עוזר לכאבי ראש?

לאחרונה רצה לה שמועה, שחורים באוזניים יכולים להטיב לנו בריאותית.. לקוחות רבים מספרים כי חורים באוזניים עוזרים לכאבי ראש. או ליתר דיוק ע”פ השמועה חור בעגיל הרוק אמור להקל על כאבי ראש חוזרים ומיגרנות, ורבים מגיעים להתחורר בעקבות השמועה. תכלס אין שום ביסוס מדעי לשמועה זו, ולכן אין אנו יכולים לאשר את אמינות השמועה.
העצה הטובה ביותר היא, בחרו את העגיל שלכם בקפידה! וקחו משהוא שאתם אוהבים גם אם סיבת החירור היא רפואית. עגיל רוק הוא עגיל מעלף ומיוחד. ויש עגילים סופר יפים כך שגם אם כאבי הראש לא יעברו אין שום סיכוי שתתבאסו על העגיל.

עגילי פירסינג באוזניים הם מגה טרנד שלא הולך להעלם כל כך מהר.. יותר ויותר אנשים מגיעים לחורר את האוזניים שלהם. אז בחרו עגילים שווים ותתאהבו בפירסינג שלכם. היום יש סטים מובנים שכוללים שלושה וארבעה עגילים במיוחד לאוזן מלאה עם הרבה חורים.

ואם אתם עדיין לא בטוחים איזה עגילים ילכו טוב ביחד או שסתם בא לכם דעה חיצונית נוספת. תרגישו חופשי להתייעץ איתנו ואנחנו נשמח לעזור לכם לבחור את המקבץ המושלם לכם ולאוזן שלכם!

וכמובן אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לכתוב לנו בפורום או בוואסאפ וברור שתמשיכו לתייג אותנו כדי שנוכל לראות את הפירסינג המושלם שלכם!

לקולקציה המלאה של סט עגילים לאוזניים