אנחנו מקבלים הרבה שאלות על עגילי טראגוס ורובם על איך מחליפים את העגיל. זה נכון שלהחליף עגיל טראגוס יכול להיות קצת טריקי בדרך כלל כי לעגילי טרגוס יש סוגרים ממש קטנים. הטעות הנפוצה ביותר היא לנסות להשחיל את העגיל הפוך דבר שממש מקשה לסגור אותו… אז הכנו כמה טיפים טובים שיכולים להציל את המצב. תמשיכו לקרוא וכמובן שאנחנו הולכים לחלוק אותם איתכם כאן.

  1. שחררו את הסוגר של החלק הפנימי באוזן
  2. תפסו את הסוגר עם האצבע והאגודל
  3. השחילו את העגיל לתוך החור מקדימה
  4. שימו לב שההברגה והסוגר באותו גובה ושהסוגר יכול להתברג פנימה בקלות
  5. הכניסו את הסוגר למקומו ותעדקו    

מאוד חשוב לזכור כשמחליפים עגיל צריך לנהוג בזהירות ועדינות. שאזור העגיל הוא קטן ועדין ואתם לא רוצים לפצוע את עצמכם או להוביל לאינפקציה!

לקולקציה המלאה של עגילי הטראגוס שלנו

מה אם הסוגר של העגיל לא נפתח?

העגיל לא נפתח בקלות אל תבהלו. אם פירסר שם לכם את העגיל האחרון סביר שהוא לא ייפתח בקלות. פרסרים סוגרים את העגיל חזק הכוונה כדי שהוא לא ייפתח וזה טוב. אז תנשמו עמוק ולכו לחפש זוג כפפות גומי, שימו אותם ותנסו לפתוח שוב. ברוב המקרים העגיל ייפתח בקלות. אם עדיין לא הצלחתם עזבו את העגיל כדי שלא תמצאו את עצמכם! ולכו אל הפירסר הקרוב כדי שהוא יוציא את העגיל בבטחה וללא חשש לפציעה או אינפקציה.

איזה עגיל טראגוס מומלץ?

כמובן שיש עגילים שיותר קל לענוד. לדוגמא, אם אתם חובבי עגילי חישוק אל תתפשרו ותקנו עגיל קליקר. עגיל קליקר נסגר ונפתח בקלות! הוא מאובטח מאוד וממש קל להחליף אותו.

ואם אתם רוצים עגיל צמוד אנחנו ממליצים ללכת על עגיל שמצד אחד הוא שטוח ובצידו השני יש את המוטיב. המוטיב הוא זה שמשמש כסוגר. הסגירה הקדמית של העגיל מעוד מקלה הוצאה והחלפה של העגיל.

עגיל טראגוס
טראגוס רפואי

מה זה טראגוס רפואי?

טראגוס רפואי זה לא מונח מדוייק לפירכרים. אלה נועד יותר בשביל שאר האנשים שמנסים להבין איזה עגיל טוב בתחלה ובזמן תקופת ההחלמה. כשאנחנו מדברים על עגיל רפואי אנחנו צריכים לוודא שהמתכת שלו היא היפו-אלרגנית כאשר המומלצות ביותר הם הטיטניום והזהב. ועל צורת העגיל! חשוב שהעגיל הרפואי יהיה טיפה יותר גדול או ארוך. הנקב החדש צריך מקום בטוח להתנפח, להחלים ולחזור לעצמו. התום תקופת ההחלמה תוכלו כמובן לקנות עגיל טיפה יותר קטן וצמוד.
כשעושים פירסינג חדש יש את האפשרות לשים פירסינג חישוק או מוט. בהרבה מקומות כשמציגים לכם עגיל רפואי יציגו לכם את העגיל מוט. וזה בגלל שהוא נוטה לקבל פחות מכות ולהתקל בדברים ולכן, פחות נותה להזדהם. מה שהופך אותו לאופצייה יותר אידיאלית במהלך זמן ההחלמה.

החומר כן קובע!

כשאתם בוחרים עגיל ראשון מאוד חשוב לבחור עגיל שעשוי מחומרים היפו-אלרגנים וככה לצמצם עד כמה שאפשר התפתחות של זיהומים מיותרים. החומרים המומלצים הם זהב או טיטניום ואת שניהם תוכלו למצוא אצל כל פירסר מקצועי.