מדיניות שימוש המוצרים

1. כל תכשיטי הפירסינג והעגילים באתר אינם מגיעים מחוטים ויש להעביר אותם תהליך סטריליזציה לפני השימוש. 
במידה והתכשיט אינו עובר חיטוי יסודי לפני השימוש, הינכם לוקחים על עצמכם את מלוא האחריות להתפתחות זיהום. 
פירסינגס אינה אחראית לאלרגיה, גירוי או כל תופעת לוואי אחרת שעלולה להופיע אצל הלקוח כתוצאה מאי חיטוי תכשיטי הפירסינג ואו העגילים שנרכשו. 
2. באחריות הלקוח לוודא שאין לו כל רגישות/אלרגיה למתכות מהן עשוי התכשיט שאותו רכש. יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש, במיוחד אם יש חשש או אי וודאות לגבי אלרגיה מסוימת.
פירסינגס אינה אחראית לאלרגיה, גירוי או כל תופעת לוואי אחרת שעלולה להופיע אצל הלקוח כתוצאה מענידת תכשיטי הפירסינג, עגילים, שרשראות, טבעות או צמידים.
3. חלק מתכשיטי הפירסינג מכילים מתכות כגון פליז או נחושת, מידע שיהיה מוצג בפירוט המוצר. במידה וידועה רגישות למתכות אלו, אנו ממליצים לא לרכוש מוצרים אלו.
4. במידה ואינכם בטוחים האם תכשיט פירסינג מסוים מתאים לכם, אנא צרו קשר טרם ביצוע ההזמנה וצוות האתר ינסה לסייע לכם בבחירת העגיל המתאים ביותר.
5. תכשיטים ותכשיטי פירסינג בפרט מכסף אמיתי מטבעם משחירים עם הזמן. ישנן סיבות רבות שגורמות לכסף להשחיר:
לחות, שמש, אקלים חם, מגע עם מים/רוק, בשמים ותכשירי גוף/פנים/ידיים, מגע עם גופרית, מגע עם כימיקלים ועוד.
לכן, יש להוציא את תכשיט הפירסינג מכסף כל זמן מה, ולנקות אותו בעזרת מטלית ניקוי מיוחדת, מים וסבון, משחת שיניים או כל דרך אחרת ואז לחטא ולהחזיר. באותה העת מומלץ גם לחטא את הנקב עצמו. במידה ולא תנקו את הפירסינג מכסף שלכם, הוא ישחיר לכם בתוך הנקב וכתוצאה מכך גם הנקב ישחיר.
פירסינגס אינה אחראית לאלרגיה גירוי או כל תופעת לוואי אחרת שעלולה להופיע אצל הלקוח כתוצאה מענידת תכשיטי הפירסינג, עגילים, שרשראות, טבעות או צמידים מכסף אמיתי.
אין להתקלח או לבצע פעילות גופנית עם פירסינג כסף.
פריטים מצופים זהב נוטים לדהות עם הזמן ומשנים צבע. גם עם פריטים אלו, מומלץ להמנע ממגע ישיר של התכשיט עם מים.
6. יש לחטא את עגיל הפירסינג והנקב עצמו כל מספר ימים בכדי למנוע היווצרות ואו הצטברות חיידקים באזור הנקב או על העגיל עצמו.

מדיניות חיובים ותשלומים
אופציות תשלום

בעת ביצוע תשלום על רכישה בעמוד קופה, ולנוחיותכם, ישנן 4 אופציות תשלום:

1. תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי – במידה ובחרתם באופציה זאת, עליכם להזין את מספר הכרטיס בדף התשלום המאובטח באופן עצמי. לאחר שהתשלום בוצע בהצלחה, ישלח אליכם לכתובת האי מייל שהזנתם חשבונית רכישה עם פירוט המוצרים וסך הסכום ששילמתם.

2. תשלום באמצעות ביט/פייבוקס – במידה ובחרתם באופציה זאת, יופיע לכם מספר טלפון אליו תתבקשו להעביר את התשלום. לאחר שהתשלום בוצע בהצלחה, ישלח אליכם לכתובת האי מייל שהזנתם חשבונית רכישה עם פירוט המוצרים וסך הסכום ששילמתם.

3. תשלום מאובטח באמצעות פייפאל – בחירה באופציה זאת תעביר אתכם לדף מאובטח של פייפאל בוא תתבקשו למלא את פרטיכם ולחייב את חשבון הפייפאל שלכם. לאחר שהתשלום בוצע בהצלחה, ישלח אליכם לכתובת האי מייל שהזנתם חשבונית רכישה עם פירוט המוצרים וסך הסכום ששילמתם.

4. תשלום בחיוב טלפוני – במידה ובחרתם באופציה זאת, יופיע מספר טלפון אליו תתקשרו בכדי למסור את פרטי כרטיס האשראי לאחד המוכרים בחנות, והוא/היא יעבירו את העסקה במסוף בשבילכם. בתום החיוב, ישלח אליכם לאי מייל פרטי חיוב עסקה.

מחירים
המחירים באתר כוללים מע”מ, אלא אם צוין אחרת.
כל ההזמנות כפופות לזמינות המלאי ואישור מחיר ההזמנה. אמנם אנו מנסים להבטיח שכל הפרטים, התיאורים והמחירים המופיעים באתר זה מדויקים, אך עלולות להתרחש שגיאות. אם התגלתה שגיאה במחיר, נודיע לכם על כך בהקדם האפשרי, וניתן לכם אפשרות לאשר מחדש את הזמנתכם במחיר הנכון או לבטל אותה. אם איננו יכולים ליצור איתכם קשר, אנו נתייחס להזמנה כמבוטלת. במקרה זה, תקבלו החזר כספי מלא.

כרטיסי אשראי שאנו מכבדים

כל התשלומים חייבים בסיום ההזמנה. במידה ולא התקבל תשלום או אמצעי התשלום נדחה, ההזמנה לא תבוצע והפריטים לא יישלחו. הקונה מפקיע את הבעלות על פריטים כלשהם עקב אי תשלום. אנו מקבלים את רוב כרטיסי האשראי העיקריים, כולל ויזה, מאסטרקארד ו- American Express. אנו מקבלים גם את Paypal כאמצעי תשלום שדרכו ניתן לשלם עם כרטיס אשראי.

פרטי חיוב

כל פרטי החיוב שנמסרים חייבים להיות אמיתיים ומדויקים. מסירת כל מידע לא אמיתי או לא מדויק מהווה הפרה של הסכם זה ועלול לגרום לביטול ההזמנה. אחרי קבלת ההזמנה אנו עשויים לבקש ממך מידע נוסף. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב או לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא, לרבות אי זמינות המוצרים שנרכשו במלאי, אי דיוקים, או שגיאות בפירוט מוצר או תמחור, או בעיות שזוהו על ידי מחלקת אשראי. אם הזמנתך תבוטל, לאחר חיוב כרטיס האשראי שלך (או אופן חיוב אחר), אנו נזכה את כרטיס האשראי שלך בסכום החיוב. אנו ניצור איתך קשר אם הזמנתך כולה או חלקה מבוטלת או אם נדרש מידע נוסף בכדי להשלים את הזמנתך.

מדיניות אספקת מוצר

מוצר ששולם במלואו ישלח על ידי מפעילת האתר או מי מתאמה לכתובת אותה סיפק הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. המוצר ישלח עד 48 שעות מעת קבלת אישור עסקה מחברת האשראי ישירות ללקוח בדואר רשום עם מספר מעקב.
משך זמן השילוח של דואר רשום סטנדרטי בתוך ישראל נע בין 7 – 10 ימי עסקים.

במצבי קיצון זמן השילוח יכול לקחת עד 20 ימי עסקים (במיוחד בחגים).
משך זמן השילוח של דואר רשום מהיר בתוך ישראל נע בין 3 – 7 ימי עסקים.
במצבי קיצון זמן השילוח יכול לקחת עד 15 ימי עסקים (במיוחד בחגים).

זמן יצור תכשיטי שמות אורך בין 4 עד 10 ימי עסקים מרגע התשלום.

עלויות משלוחים:
עלות משלוח איסוף מנקודת חלוקה – 15 ש״ח.
חינם בהזמנות מעל 180 ש”ח

בכדי לממש הטבה זו, ברגע שסך רכישתכם עולה על 180 ש״ח, אנא הזינו את קוד הקופון: free shipping 120
משך זמן השילוח של משלוח סטנדרטי לנקודת חלוקה קרובה בתוך ישראל נע בין 7 – 10 ימי עסקים.
במצבי קיצון זמן השילוח יכול לקחת עד 20 ימי עסקים (במיוחד בחגים).

עלות שליח עד הבית – 29 ש״ח.
חינם בהזמנות מעל 329 ש”ח
בכדי לממש הטבה זו, ברגע שסך רכישתכם עולה על 329 ש״ח, אנא הזינו את קוד הקופון: free shipping 300
משך זמן השילוח של שליח עד הבית בתוך ישראל נע בין 3 – 5 ימי עסקים.
במצבי קיצון זמן השילוח יכול לקחת עד 15 ימי עסקים (במיוחד בחגים).

עלות שליח עד הבית מהיר – 50 ש״ח.
חינם בהזמנות מעל 550 ש”ח
50 ש”ח בהזמנות מתחת ל- 550 ש”ח
בכדי לממש הטבה זו, ברגע שסך רכישתכם עולה על 550 ש״ח, אנא הזינו את קוד הקופון: free shipping 500

עלות שליח עד הבית משתנה מישוב לישוב. במידה ויש שינוי במחיר, נציג יצור אתכם קשר לחיוב נוסף. מדובר אך ורק על ישובים מרוחקים שאינם חלק משטח החלוקה הסטנדרטי.

שליחת המוצרים, בתנאים ובפרק הזמן המפורטים מעלה או בדף המוצר, תיעשה על ידי מפעילת האתר או מי מתאמה, ימי עבודה נספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של הלקוח (“ימי עבודה” – ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

במקרים של עיכוב בשל כוח עליון לרבות שביתות, שריפה, שיטפון, מלחמה וכו’, מפעילת האתר תיצור קשר עם הלקוח בעת היוודע דבר האיחור. ללקוח תהיה הברירה לבחור אחת מכמה חלופות:
1. המתנה לקבלת המוצר
2. קבלת מוצר חלופי
3. ביטול העסקה והשבת הסכום ששולם.
מפעילת האתר אינה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו\או לאי אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו\או מאירועים שאינם בשליטתם לרבות שביתות השבתות, אובדן דואר וכיו”ב.

בשל המצב הביטחוני ששורר במדינה, ישנן חברות הובלה אשר מסרבות לשלח מוצרים לישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים לשליח. במקרים אלו מפעילת האתר שומרת את הזכות לתאם עם הלקוח את מסירת המוצר במקום אחר שיהיה מקובל על שני הצדדים.

הוראות מדריך הדואר של חברת דואר ישראל בע”מ יחולו על כל אספקה\הובלה של מוצר באמצעות דואר ישראל. על הלקוח מוטלת האחריות הבלעדית לאסוף את המוצר ממקום האספקה. סופק המוצר בתוך תקופת האספקה הרלוונטית למקום האספקה, והלקוח לא אסף אותו כנדרש, לא תשמע על ידי הלקוח ו/או מי מטעמו כל טענה, תביעה או דרישה לגבי עיכוב או איחור במשלוח המוצר.

זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה מצויינים במונחים של ימי עסקים (ימי א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

במקרים בהם מפעילת האתר כי אינה יכולה לספק את המוצרים ללקוח ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים,מפעילת האתר שומרת את הזכות לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר ללקוח. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב מפעילת האתר ללקוח את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

אחריות בית עסק ואחריות הלקוח

במקרים שבהם חברת השילוח (לרבות דואר ישראל), לא הצליחה למסור את החבילה מכל אחת מהסיבות הבאות:
1. אי איסוף בזמן
2. הודעה ראשונה/שניה הושארה ללקוח אך אף אחד לא הגיע לאסוף את החבילה
3. הנמען אינו ידוע במען
4. כתובת שגויה/חלקית
5. נמען לא בבית
6. מכל טעם אחר שהחבילה הוחזרה לשולח שלא באשמת מפעילת האתר

מפעילת האתר תחייב את הלקוח בעלות דמי משלוח הלוך ושוב ודמי טיפול (סכום המשלוח הלוך ששילם הלקוח + סכום המשלוח החוזר – אותו הסכום ששילם הלקוח + 5% דמי טיפול מסך עלות העסקה).
במידה והעסקה בוצעה דרך כרטיס אשראי, יחויב הלקוח בדמי ביטול עסקה של חברת האשראי על סך 10.41 ש״ח בנוסף לדמי הביטול המוזכרים מעלה.
במידה והלקוח קיבל משלוח חינם, דמי משלוח לכיוון יהיו 15 ש״ח לנק׳ חלוקה ו 29 ש״ח לשליח עד הבית.

במקרים שבהם פרטי ההזמנה שנמסרו על ידי הלקוח שגויים, אין באפשרותנו להבטיח שההזמנה תגיע לידי הלקוח. במצב בו ההזמנה חוזרת אלינו, כתוצאה מפרטים שגויים שנמסרו ו/או אי איסוף דבר הדואר שהגיע בזמן, הלקוח יחויב בדמי משלוח הלוך ושוב ודמי טיפול (סכום המשלוח הלוך ששילם הלקוח + סכום המשלוח החוזר – אותו הסכום ששילם הלקוח + 5% דמי טיפול מסך עלות העסקה). אנא וודאו שמסרתם פרטי הזמנה נכונים.
מילוי פרטים שגויים בעת רכישה אסור על פי חוק.

במקרה שמגיע מוצר פגום/שונה ממה שהוזמן, יש ליצור עמנו קשר. לאחר קבלת אישור החזרה, שלחו אלינו את המוצר הפגום, וישלח אליכם מוצר חדש או החזר כספי.
אין לפתוח או להוציא את המוצר מהאריזה – יש לצלם את המוצר הפגום בתוך האריזה הסגורה הרמטית ולשלוח לכתובת: piercingsstore@gmail.com.
לאחר קבלת אישור החזרה, שלחו אלינו את המוצר הפגום סגור באריזתו המקורית, וישלח אליכם מוצר חדש או החזר כספי.

לאחר שהשלמתם את הזמנתכם, ישלח לכתובת האי מייל שהזנתם אישור הזמנה. לא ניתן לשנות או לבטל הזמנה ברגע שתהליך הרכישה הסתיים. במידה וברצונכם לבטל או לשנות הזמנה מיד אחרי השלמתה, אנא פנו אלינו אל כתובת האי מייל שמצוינת באתר בצירוף מספר הזמנה וציינו את מבוקשכם. במקרה של אי אישור הזמנה על ידי מפעילת האתר, ישלח אליכם אי מייל שמציין את סיבת הביטול תוך 3 ימי עסקים ממועד הרכישה.

אחרי סיום בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלכם וקבלת אישור עסקה מחברת כרטיסי האשראי, וככל שהפריט שהוזמן על ידכם מצוי במלאי, תיחשב הזמנתכם כברת ביצוע ומפעילת האתר או מי מתאמה, תפעל לאספקת המוצר שהוזמן.

נוהל ביטול עסקה

בכפוף לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע”א-2010, לקוח רשאי לבטל הזמנה עד כ 14 יום מיום הגעת המשלוח ובתנאי שעלות המוצר עולה על 50 ש״ח (לא כולל דמי משלוח). במקרה של ביטול עסקה, יש לשלוח בקשת ביטול בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני המצוינת באתר.
מפעילת האתר תחייב את הלקוח בעלות דמי משלוח הלוך ושוב ודמי טיפול (סכום המשלוח הלוך ששילם הלקוח + סכום המשלוח החוזר – אותו הסכום ששילם הלקוח + 5% דמי טיפול מסך עלות העסקה).
במידה והעסקה בוצעה דרך כרטיס אשראי, יחויב הלקוח בדמי ביטול עסקה של חברת האשראי על סך 10.41 ש״ח בנוסף לדמי הביטול המוזכרים מעלה.
במידה והלקוח קיבל משלוח חינם, דמי משלוח לכיוון יהיו 15 ש״ח לנק׳ חלוקה ו 29 ש״ח לשליח עד הבית.

אישור ביטול עסקה והחזר כספי מותנה בהחזרת המוצר באריזתו המקורית ללא פגע ו/או נזק לכתובת העסק שתינתן. דמי החזרת משלוח מוצר יחולו על הלקוח. במקרה זה, שליח עד הבית ישלח לבית הלקוח לאסוף את החבילה.

הגבלת פרטיות

חברת דיגיווייז אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי, אלא שחברת דיגיווייז שומרת לעצמה את הזכות לשלוח הודעות/מיילים/התראות מדי זמן מה ללקוחות האתר בנוגע למבצעים או אירועים מסוימים ללקוחות שאישרו זאת בעת הרכישה. במידה ואינכם מעוניינים עוד לקבל אי מיילים אלו, אנא שלחו בקשת הסרה לכתובת piercingsstore@gmail.com.

פרטי מחזיק הכרטיס לא יועברו לצד ג בשום צורה או דרך.

דיגיווייז אינה נושאת באחריות בגין כל נזק אשר יגרם כתוצאה משימוש באתר לרבות תקלות ו/או שיבושים ו/או שגיאות ו/או אי דיוקים כאמור.

הגנת פרטיות – החברה אינה אחראית לנזק שייגרם עקב פריצה למאגר נתוניה ו/או בגין שימוש שיעשה במידע הלקוח במקרה של חדירה למאגר הנתונים כאמור. המשתמש מסכים לכך ומאשר כי כל מידע אודותו נמסר מרצונו החופשי. המשתמש מסכים לכך שהחברה תוכל לעשות שימוש במידע אודותיו, לרבות שימוש במידע למטרות סטטיסטיות, העברת מידע פרסומי אליו , זאת בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981.

COOKIES
על מנת להתאים את האתר להעדפותיכם, בעת השימוש באתר, נשלחים קבצי cookies לכונן הקשיח במחשבכם. בשימוש באתר ובשירותים המוצעים על ידו, מסכים המשתמש לאיסוף ושימוש במידע עליו כפי שמתואר בתנאי השימוש לרבות באמצעות cookies. כל משתמש רשאי להגדיר מחדש את הדפדפן במחשבו כך שיחסום גישה לכל ה cookies או לחלופין יתריע על cookies שנשלחים אליו.

Cookies הינו קובץ טקסט קטן שנשלח לכונן הקשיח שבמחשבכם האישי על ידי שרת אינטרנט. piercings.co.il עושה שימוש ב Cookies בכדי ששרתיה יוכלו לזהות את המשתמש במהירות וביעילות גם כאשר הוא חוזר ומבקר באתר. המידע המצוי על ה Cookies הינו מוצפן, כך שרק מפעילת האתר יכולה לקרוא ולהבין את המידע הזה.

אתרי צד שלישי
piercings.co.il עשוי להכיל קישורים לאתרים של צדדים שלישיים אשר אינם מתופעלים על ידי דיגיווייז. מדיניות הפרטיות המצוינת באתר זה אינה חלה באותם אתרים ודיגיווייז אינה אחראית למדיניות הפרטיות הנהוגה באתרים אלו.

כללי

דיגיווייז שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירים המופיעים באתר מתי שרק תבחר ומבלי הודעה מוקדמת. שינוי כאמור יחול אך ורק על הזמנות חדשות שטרם הושלמו.

דיגיווייז שומרת על זכותה שלא לאשר ו/או לבטל ביצוע של הזמנה, על פי שיקול דעתה הבלעדי לרבות במקרים שבהם פרטי הלקוח היו חסרים או שגויים, המוצר שהוזמן חסר במלאי. גם במקרים שבהם הופרו תנאי השימוש באתר או במקרה של ביטול עסקה מצד חברת הסליקה, תהיה החברה רשאית לבטל הזמנה. במקרה שבו סורבה הרכישה, יושב ללקוח כל הסכום שבו חויב ככל שבוצע החיוב קודם לכן.

המשלוח שהוזמן יישלח אליכם בדואר רשום עם דואר ישראל בצירוף מספר מעקב.

משסיימתם לבצע הזמנה באתר, תשלח קבלה המציינת את הפריטים שנרכשו והסכום שחויב לכתובת האי מייל שהזנתם בעת הרכישה.

רכישה דרך האתר תתבצע אך ורק על ידי כרטיס אשראי בתוקף שניתן לחיוב על ידי חברות האשראי בישראל או באמצעות חברה המספקת שירותי סליקה מקוונים. הוראות ודרישות המסלקה יחולו על כל עסקה שתבוצע באמצעות כרטיס אשראי. דיגיווייז שומרת על זכותה שלא לכבד כרטיסי אשראי מסוימים ו/או אמצעי תשלום אחרים לפי שיקול דעתה.

בעת מסירת המשלוח ללקוח, דיגיווייז רשאית להתנות את מסירת ההזמנה בהצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי שבאמצעותו שולמה העסקה ו/או חתימה של בעל כרטיס האשראי. 

תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל, לרבות בנושא צבעים והתאמת מידות.

דיגיווייז רשאית לשנות תקנון זה המכיל את חוקי השימוש באתר האינטרנט piercings.co.il בכל זמן ומבלי להודיע מראש.

בית העסק:
קבוצת דיגיווייז הבעלים והמפעילה של האתר piercings.
הקבוצה מתמחה ביבוא ואו יצור של תכשיטי פירסינג איכותיים מארה”ב אירופה והמזרח.
השירותים המוצעים באתר הינם בכפוף לתקנון.

* כל המוצרים באתר ובחנות מקוריים ומיובאים ע”י דיגיווייז.

קניה נעימה